Müügitingimused
Veebipoe https://www.cheflunden.ee/ omanik ja toodete müüja on Lunden Food OÜ, registrikood 11306570, asukohaga Vahe tee 16, Loo, Harjumaa, 74201
Lunden Food OÜ e-poe müügitingimused
Käesolevad Chef Lundén e-poe (edaspidi: veebipood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad veebipoest ostmisel internetiaadressilt https://www.cheflunden.ee/pood
Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad Veebipoe ja veebipoest toodete ostja (edaspidi: Ostja) vahel.
Ostja nõustub Veebipoest tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
Veebipoel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.cheflunden.ee/pood/muugitingimused. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
Veebipoes müüdavate toodete puhul on tegemist kiiresti riknevate ja vananevate toodetega, mistõttu ei ole Ostjal õigust sõlmitud lepingust taganeda (vastavalt VÕS § 53 lg 4 punktile 4).
Lunden Food klienditeeninduse kontaktid:
E-kiri: info@lunden.ee
Telefon: 372 51 63 443
Müügilepingu kauba- ja hinnainfo
Veebipoes müügil olevate toodete kohta on teave, illustratiivsed pildid ja hinnad märgitud vahetult toodete juurde. Hinnad on eurodes (€) ning sisaldavad käibemaksu.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ja kogused ostukorvi.
Tellimus tuleb esitada hiljemalt kell 12.00, 1 tööpäev enne soovitud tarnepäeva.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, sisestada ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis ning sisestada korrektne postiaadress kauba kohale toimetamiseks. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Pangalinke pakub Maksekeskus AS ja kauba eest arveldamine toimub eurodes.
Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.
Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Veebipood Ostjale e-kirjaga kinnituse ja arve.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida mingil põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kaupade kohaletoimetamise tingimused
Tellitud toodete hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel ostukorvis.
Tellimus tuleb esitada hiljemalt kell 12.00, 1 tööpäev enne soovitud tarnepäeva.
Kohaletoimetamise teeninduspiirkonnaks on Tallinn, Viimsi, Randvere, Muuga, Loo, Jüri, Kiili, Saku, Saue, Keila, Tabasalu.
Eelnevalt kokku leppides on tellitud kaupadele võimalik järele tulla ka ise, aadressile Vahe tee 16, Loo, ajavahemikus 9.00-15.00
Kaupade kohaletoimetamine teeninduspiirkondadesse toimub E-L, pühapäeviti kaupade kohalevedu ei toimu.
Toodete kättetoimetamise ajavahemikud Tallinnas on:
11.00-14.00
14.00-17.00
17.00-19.00
Toodete kättetoimetamise ajavahemikud Tallinna lähiümbruses ( Viimsi, Randvere, Muuga, Loo, Jüri, Kiili, Saku, Saue, Keila, Tabasalu) on:
14.00 – 20.00
Kohaletoimetamistasud ettevõtte teeninduspiirkondades, milleks on Tallinn ja Tallinna lähiümbrus on:
Tallinna piirkond 5 eurot (€)
Tallinna lähiümbrus 10 eurot (€)
Üle 49 euroste (€) tellimiste puhul Tallinna piirkonnas transporditeenuse tasu ei rakendu.
Veebipood toimetab tooted Ostjale tellimuses märgitud aadressil ja valitud ajavahemikul, Ostja kohustus on tagada toodete vastuvõtmine tellimuses märgitud ajavahemikul ja kohas.
Transporditeenuse pakkuja helistab Ostjale, kui on kaubaga Ostja poolt märgitud sihtkohta jõudnud. Juhul, kui Ostja ei vasta telefonile ja/või ei taga kauba vastuvõtmist kliendi soovitud aadressil ja valitud ajavahemikus, loeb Veebipood, et klient on tellimusest loobunud ning sellisel juhul Ostjale raha ei tagastata. Kui Ostja siiski soovib tellitud kaupa hiljem, kui algselt kokku lepitud, lepitakse kokku uus tarneaeg ning Ostjal on kohustus tasuda uuesti kohaletoimetamise tasu.
Tellimuses olevad kaubad antakse Ostjale üle isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja nime või tellimuse kinnituse esitamisel.
Taganemisõigus ja pretensioonid
Vastavalt Võlaõigusseaduse § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.
Toodete kättesaamisel on klient kohustatud koheselt kontrollima toodete vastavust tellitule. Mittevastavad tooted (nt rikutud või praak tooted, mittetellitud tooted jms) märgitakse kohe arve-saatelehele, mis jääb transpordi teenuse pakkujale. Mittevastavuse korral peab Ostja teavitama puudustest kohe ka Veebipoodi, täites ära avalduse, mille leiab siit.. , avaldus tuleb saata meiliaadressile info@lunden.ee
Tagastame ebakvaliteetsete toodete eest raha 14 päeva jooksul Ostja arveldusarvele, millelt arve tasuti.
Tellimuse tühistamisel 2 (kaks) kalendripäeva enne tellimuse täitmise päeva tagastame tellimuse summast 50% ning Lunden Food OÜ tagastab selle 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul kliendi arveldusarvele.
Tellimuse tühistamisel 1 (üks) kalendripäev enne tellimuse täitmise päeva, ei ole võimalik raha tagastada.
Toodete kahjustumise risk läheb Veebipoelt üle kauba vastuvõtjale alates kauba kättesaamisest ning Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud peale kauba üleandmist Ostjale.
Otseturustus
Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-posti teel info@lunden.ee või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@lunden.ee, Veebipood ja Ostja lahendavad vaidlused üldjuhul läbirääkimiste teel.
Kui Ostja ja Veebipood ei suuda tekkinud vaidlusi lahendada läbirääkimiste teel, siis on Ostjal võimalik kohtuvälise lahenduse saamiseks pöörduda Tarbijakaitseametisse ja tarbijavaidluste komisjoni poole või Harju Maakohtusse. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.